Stručný popis předmětu:
Veřejná zakázka bude rozdělena na 3 části:
1. část - stavební úpravy v objektu Školní.
V rámci stavebních úprav dojde ke změně používání pokojů domova mládeže na 5 tříd a 2 kabinetů pro nový obor vzdělání Informační technologie. Stavební úpravy zahrnují bourací práce 5 ks sádrokartonových příček a 1 ks zděné příčky, 6 ks dveří, vybourání oken v chodbách ve štítu, odstranění zábradlí u stávajících oken ve štítu, zazdění otvorů, oprava omítek, u podlah dojde k demontáži starého PVC, opravám podlah a instalaci nového PVC, k osazení protipožárních dveří, při realizaci zdravotechniky budou nově vybudovány odpady a voda do tříd, dojde k osazení zdravotechniky a k vybudování nového hydrantu. V rámci elektroinstalace dojde k realizaci nových elektro a datových rozvodů, vznikne nové osvětlení ve třídách a nouzové osvětlení.
2. část - venkovní ocelové schodiště.
Z bezpečnostního důvodu dojde k vybudování u štítu školní části v objektu Školní ocelového venkovního schodiště jako únikového východu ze všech pater budovy.
Schodiště bude opatřeno zábradlím, součástí budou betonové základy.
3. část – stavební úpravy v objektu Spojovací.
V rámci stavebních úprav dojde ke změně užívání 2 tříd a 1 kabinetu na odbornou chemickou laboratoř, budou propojeny stávající dvě učebny do jedné a část chodby bude nově dělícími 4 příčkami předělena na nové 2 skladovací prostory a jeden kabinet pro učitele. V rámci demoličních prací dojde k vybourání 2 zděných příček, do podlahy budou nově zbudovány rozvody vody, odpadu, plynu a elektřiny k nově vznikajícím 6 pracovištím chemické laboratoře. Následně budou provedeny povrchové úpravy podlah a stěn. Přes průčelí budovy bude napojeno odvětrávání pro prostor laboratoře.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)
Smlouva v registru dle Z č. 340/2015: | https://smlouvy.gov.cz/smlouva/23764597 - část 1 https://smlouvy.gov.cz/smlouva/23803577 - část 3 https://smlouvy.gov.cz/smlouva/23847277 - část 2 |