Veřejná zakázka: OOPP pro členy výjezdových skupin ZZS SČK

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 6071
Systémové číslo: P19V00002147
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2020-006792
Datum zahájení: 20.02.2020
Nabídku podat do: 22.02.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: OOPP pro členy výjezdových skupin ZZS SČK
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Vzhledem k tomu, že Ezak neumožnuje zadat předpokládanou hodnotu v haléřových položkách, upřesňuje zadavatel předpokládanou hodnotu a to takto:
Předpokládaná hodnota celé veřejné zakázky: 44.190.082,64 Kč bez DPH (53.470.000,00 Kč včetně DPH),
přičemž předpokládaná hodnota části A veřejné zakázky činí 35.636.363,63 Kč bez DPH (43.120.000,00 Kč včetně DPH,
předpokládaná hodnota části B veřejné zakázky činí 4.958.677,69 Kč bez DPH (6.000.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části C veřejné zakázky činí 1.115.702,48 Kč bez DPH (1.350.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části D veřejné zakázky činí 2.479.338,84 Kč bez DPH (3.000.000,00 Kč včetně DPH).

Veřejná zakázka je v souladu s § 101 zákona rozdělena na čtyři (4) části. Účastník je oprávněn podat nabídku na jakoukoli část této veřejné nebo na všechny části veřejné zakázky, zcela dle své volby. Nabídky ke každé části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, nezávisle na nabídkách podaných k jiným částem této veřejné zakázky.
Část A – bundy, kalhoty a mikiny
Část B – trika a polokošile
Část C – čepice
Část D – kotníková obuv, polobotky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření Rámcové smlouvy na dobu 4 let od podpisu smlouvy nebo do vyčerpání předpokládané hodnoty zakázky na nákup a dodávku osobních ochranných pracovních prostředků (dále jen OOPP) v souladu s požadavky platné legislativy pro OOPP zajištující ochranu uživatele před specifickým rizikem dle popisu jednotlivých výrobků v uvedené specifikaci v příloze.

Předložení vzorku
V souladu s ustanovením § 79 odst. 2 písm. k) Zákona požaduje zadavatel prokázat splnění tohoto kvalifikačního kritéria předložením funkčních vzorků.
Za účelem určení kvalitní, technické, jakostní a funkční úrovně účastník předloží požadované vzorky. Vzorky účastník dodá v uzavřeném obalu.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 44 190 082 Kč bez DPH
    předpokládaná hodnota s přesnými haléři 44.190.082,64

Zadavatel

  • Úřední název: Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 75030926
  • Poštovní adresa:
    Vančurova 1544
    272 01 Kladno

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy