Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: OOPP pro členy výjezdových skupin ZZS SČK
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Vzhledem k tomu, že Ezak neumožnuje zadat předpokládanou hodnotu v haléřových položkách, upřesňuje zadavatel předpokládanou hodnotu a to takto:
Předpokládaná hodnota celé veřejné zakázky: 44.190.082,64 Kč bez DPH (53.470.000,00 Kč včetně DPH),
přičemž předpokládaná hodnota části A veřejné zakázky činí 35.636.363,63 Kč bez DPH (43.120.000,00 Kč včetně DPH,
předpokládaná hodnota části B veřejné zakázky činí 4.958.677,69 Kč bez DPH (6.000.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části C veřejné zakázky činí 1.115.702,48 Kč bez DPH (1.350.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části D veřejné zakázky činí 2.479.338,84 Kč bez DPH (3.000.000,00 Kč včetně DPH).

Veřejná zakázka je v souladu s § 101 zákona rozdělena na čtyři (4) části. Účastník je oprávněn podat nabídku na jakoukoli část této veřejné nebo na všechny části veřejné zakázky, zcela dle své volby. Nabídky ke každé části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, nezávisle na nabídkách podaných k jiným částem této veřejné zakázky.
Část A – bundy, kalhoty a mikiny
Část B – trika a polokošile
Část C – čepice
Část D – kotníková obuv, polobotky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření Rámcové smlouvy na dobu 4 let od podpisu smlouvy nebo do vyčerpání předpokládané hodnoty zakázky na nákup a dodávku osobních ochranných pracovních prostředků (dále jen OOPP) v souladu s požadavky platné legislativy pro OOPP zajištující ochranu uživatele před specifickým rizikem dle popisu jednotlivých výrobků v uvedené specifikaci v příloze.

Předložení vzorku
V souladu s ustanovením § 79 odst. 2 písm. k) Zákona požaduje zadavatel prokázat splnění tohoto kvalifikačního kritéria předložením funkčních vzorků.
Za účelem určení kvalitní, technické, jakostní a funkční úrovně účastník předloží požadované vzorky. Vzorky účastník dodá v uzavřeném obalu.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)
Kontakt: Bc. Dana Rylichová, referent oddělení veřejných zakázek, Odbor krajského investora, Krajský úřad Středočeského kraje, tel.: 257 280 199
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 16.12.2020 10:00
Datum zahájení: 20.02.2020 14:30
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: