DBID: 6071
Systémové číslo: P19V00002147 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2020-006792
Datum zahájení:
20.02.2020
Nabídku podat do:
22.02.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: OOPP pro členy výjezdových skupin ZZS SČK
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Vzhledem k tomu, že Ezak neumožnuje zadat předpokládanou hodnotu v haléřových položkách, upřesňuje zadavatel předpokládanou hodnotu a to takto:
Předpokládaná hodnota celé veřejné zakázky: 44.190.082,64 Kč bez DPH (53.470.000,00 Kč včetně DPH),
přičemž předpokládaná hodnota části A veřejné zakázky činí 35.636.363,63 Kč bez DPH (43.120.000,00 Kč včetně DPH,
předpokládaná hodnota části B veřejné zakázky činí 4.958.677,69 Kč bez DPH (6.000.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části C veřejné zakázky činí 1.115.702,48 Kč bez DPH (1.350.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části D veřejné zakázky činí 2.479.338,84 Kč bez DPH (3.000.000,00 Kč včetně DPH).
Veřejná zakázka je v souladu s § 101 zákona rozdělena na čtyři (4) části. Účastník je oprávněn podat nabídku na jakoukoli část této veřejné nebo na všechny části veřejné zakázky, zcela dle své volby. Nabídky ke každé části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, nezávisle na nabídkách podaných k jiným částem této veřejné zakázky.
Část A – bundy, kalhoty a mikiny
Část B – trika a polokošile
Část C – čepice
Část D – kotníková obuv, polobotky
Předmětem veřejné zakázky je uzavření Rámcové smlouvy na dobu 4 let od podpisu smlouvy nebo do vyčerpání předpokládané hodnoty zakázky na nákup a dodávku osobních ochranných pracovních prostředků (dále jen OOPP) v souladu s požadavky platné legislativy pro OOPP zajištující ochranu uživatele před specifickým rizikem dle popisu jednotlivých výrobků v uvedené specifikaci v příloze.
Předložení vzorku
V souladu s ustanovením § 79 odst. 2 písm. k) Zákona požaduje zadavatel prokázat splnění tohoto kvalifikačního kritéria předložením funkčních vzorků.
Za účelem určení kvalitní, technické, jakostní a funkční úrovně účastník předloží požadované vzorky. Vzorky účastník dodá v uzavřeném obalu.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
44 190 082 Kč bez DPH
předpokládaná hodnota s přesnými haléři 44.190.082,64
Zadavatel
Úřední název: Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje, příspěvková organizace
IČO: 75030926
Poštovní adresa: Vančurova 1544
272 01 Kladno
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)
Zadavatel dle § 127 odst. 1 zákona rozhodl
takto:
Vzhledem k tomu, že po uplynutí lhůty pro podání žádostí o účast, předběžných nabídek či nabídek v zadávacím řízení pro část D není žádný účastník zadávacího řízení, zadavatel tímto dle § 127 odst. 1 zákona ruší zadávací řízení na veřejnou zakázku.
Odůvodnění:
Zadavatel ruší zadávací řízení v části D , jelikož nebyla zadavateli do předmětné části podána žádná nabídka.