Stručný popis předmětu:
Vzhledem k tomu, že Ezak neumožnuje zadat předpokládanou hodnotu v haléřových položkách, upřesňuje zadavatel předpokládanou hodnotu a to takto:
Předpokládaná hodnota celé veřejné zakázky: 44.190.082,64 Kč bez DPH (53.470.000,00 Kč včetně DPH),
přičemž předpokládaná hodnota části A veřejné zakázky činí 35.636.363,63 Kč bez DPH (43.120.000,00 Kč včetně DPH,
předpokládaná hodnota části B veřejné zakázky činí 4.958.677,69 Kč bez DPH (6.000.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části C veřejné zakázky činí 1.115.702,48 Kč bez DPH (1.350.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části D veřejné zakázky činí 2.479.338,84 Kč bez DPH (3.000.000,00 Kč včetně DPH).
Veřejná zakázka je v souladu s § 101 zákona rozdělena na čtyři (4) části. Účastník je oprávněn podat nabídku na jakoukoli část této veřejné nebo na všechny části veřejné zakázky, zcela dle své volby. Nabídky ke každé části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, nezávisle na nabídkách podaných k jiným částem této veřejné zakázky.
Část A – bundy, kalhoty a mikiny
Část B – trika a polokošile
Část C – čepice
Část D – kotníková obuv, polobotky
Předmětem veřejné zakázky je uzavření Rámcové smlouvy na dobu 4 let od podpisu smlouvy nebo do vyčerpání předpokládané hodnoty zakázky na nákup a dodávku osobních ochranných pracovních prostředků (dále jen OOPP) v souladu s požadavky platné legislativy pro OOPP zajištující ochranu uživatele před specifickým rizikem dle popisu jednotlivých výrobků v uvedené specifikaci v příloze.
Předložení vzorku
V souladu s ustanovením § 79 odst. 2 písm. k) Zákona požaduje zadavatel prokázat splnění tohoto kvalifikačního kritéria předložením funkčních vzorků.
Za účelem určení kvalitní, technické, jakostní a funkční úrovně účastník předloží požadované vzorky. Vzorky účastník dodá v uzavřeném obalu.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Rozhodnutí o zrušení části D |
Zadavatel dle § 127 odst. 1 zákona rozhodl takto: Vzhledem k tomu, že po uplynutí lhůty pro podání žádostí o účast, předběžných nabídek či nabídek v zadávacím řízení pro část D není žádný účastník zadávacího řízení, zadavatel tímto dle § 127 odst. 1 zákona ruší zadávací řízení na veřejnou zakázku. Odůvodnění: Zadavatel ruší zadávací řízení v části D , jelikož nebyla zadavateli do předmětné části podána žádná nabídka. |
![]() |
367,68 KiB |
Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení část C -čepice |
![]() |
245,48 KiB | |
Dodatek č. 1 |
![]() |
339,86 KiB | |
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky |
|||
Rozhodnutí o výběru dodavatele část A |
![]() |
383,35 KiB | |
Rozhodnutí o výběru dodavatele část B |
![]() |
374,57 KiB | |
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zrušení části D |
![]() |
339,57 KiB | |
Písemná zpráva zadavatele část A,B,C |
![]() |
223,56 KiB |