Veřejná zakázka: OOPP pro členy výjezdových skupin ZZS SČK

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 6071
Systémové číslo: P19V00002147
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2020-006792
Datum zahájení: 20.02.2020
Nabídku podat do: 22.02.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: OOPP pro členy výjezdových skupin ZZS SČK
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Vzhledem k tomu, že Ezak neumožnuje zadat předpokládanou hodnotu v haléřových položkách, upřesňuje zadavatel předpokládanou hodnotu a to takto:
Předpokládaná hodnota celé veřejné zakázky: 44.190.082,64 Kč bez DPH (53.470.000,00 Kč včetně DPH),
přičemž předpokládaná hodnota části A veřejné zakázky činí 35.636.363,63 Kč bez DPH (43.120.000,00 Kč včetně DPH,
předpokládaná hodnota části B veřejné zakázky činí 4.958.677,69 Kč bez DPH (6.000.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části C veřejné zakázky činí 1.115.702,48 Kč bez DPH (1.350.000,00 Kč včetně DPH),
předpokládaná hodnota části D veřejné zakázky činí 2.479.338,84 Kč bez DPH (3.000.000,00 Kč včetně DPH).

Veřejná zakázka je v souladu s § 101 zákona rozdělena na čtyři (4) části. Účastník je oprávněn podat nabídku na jakoukoli část této veřejné nebo na všechny části veřejné zakázky, zcela dle své volby. Nabídky ke každé části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, nezávisle na nabídkách podaných k jiným částem této veřejné zakázky.
Část A – bundy, kalhoty a mikiny
Část B – trika a polokošile
Část C – čepice
Část D – kotníková obuv, polobotky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření Rámcové smlouvy na dobu 4 let od podpisu smlouvy nebo do vyčerpání předpokládané hodnoty zakázky na nákup a dodávku osobních ochranných pracovních prostředků (dále jen OOPP) v souladu s požadavky platné legislativy pro OOPP zajištující ochranu uživatele před specifickým rizikem dle popisu jednotlivých výrobků v uvedené specifikaci v příloze.

Předložení vzorku
V souladu s ustanovením § 79 odst. 2 písm. k) Zákona požaduje zadavatel prokázat splnění tohoto kvalifikačního kritéria předložením funkčních vzorků.
Za účelem určení kvalitní, technické, jakostní a funkční úrovně účastník předloží požadované vzorky. Vzorky účastník dodá v uzavřeném obalu.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 44 190 082 Kč bez DPH
    předpokládaná hodnota s přesnými haléři 44.190.082,64

Zadavatel

  • Úřední název: Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 75030926
  • Poštovní adresa:
    Vančurova 1544
    272 01 Kladno

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rozhodnutí o zrušení části D Zadavatel dle § 127 odst. 1 zákona rozhodl
takto:
Vzhledem k tomu, že po uplynutí lhůty pro podání žádostí o účast, předběžných nabídek či nabídek v zadávacím řízení pro část D není žádný účastník zadávacího řízení, zadavatel tímto dle § 127 odst. 1 zákona ruší zadávací řízení na veřejnou zakázku.
Odůvodnění:
Zadavatel ruší zadávací řízení v části D , jelikož nebyla zadavateli do předmětné části podána žádná nabídka.
Dokument PDF Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení.pdf 367,68 KiB
Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení část C -čepice Dokument PDF Rozhodnutí o zrušení ZŘ_2podpis.pdf 245,48 KiB
Dodatek č. 1 Dokument PDF S-179_75030926_21_01_dodatek č. 1_OOPP pro členy výjezdových skupin - A - budy, kalhoty a mikiny_rozp.pdf 339,86 KiB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele část A Dokument PDF Rozhodnutí o výběru dodavatele část A.pdf 383,35 KiB
Rozhodnutí o výběru dodavatele část B Dokument PDF Rozhodnutí o výběru dodavatele část B-1.pdf 374,57 KiB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zrušení části D Dokument PDF Písemná zpráva zrušení části D.pdf 339,57 KiB
Písemná zpráva zadavatele část A,B,C Dokument PDF Písemná zpráva část A,B,C_podpis.pdf 223,56 KiB

Formuláře

URL odkazy