Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření Rámcové smlouvy na dodávku originálních náplní pro tiskárny a kopírovací stroje v letech 2018 až 2019 v rozsahu dle Přílohy č. 1, kterou účastník nacení a uvede jednotkové ceny za požadované typy náplní a cenu celkem. Podrobné informace o předmětu plnění Veřejné zakázky obsahuje závazný návrh rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky (příloha č. 2).
Zadavatel požaduje dodání náplní do tiskáren, kopírovacích strojů a faxů postupně formou dílčích dodávek průběžně během doby trvání smluvního vztahu dle skutečné potřeby a skladovací kapacity a to včetně dopravy do budovy KÚ. Cena bude tedy zahrnovat dopravu do sídla objednatele.
Dílčí objednávky budou vyžádány písemnou objednávkou. Objednatel si vyhrazuje právo odebrat i menší objem než je celková hodnota této VZ. Fakturováno bude vždy jen odebrané množství v cenách dle nabídky předložené vybraným dodavatelem.
Pokud se v technické specifikaci vyskytnou obchodní názvy některých výrobků nebo dodávek, případně jiná označení či vyobrazení mající vztah ke konkrétnímu dodavateli, jedná se o pouhé vymezení předpokládané charakteristiky a účastník zadávacího řízení je oprávněn navrhnout i jiné, technicky a kvalitativně srovnatelné řešení, které však musí v plném rozsahu splňovat technické a funkční požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Obchodní firma / název: Středočeský kraj – Informační centrum
Ulice, číslo popisné: Zborovská 11
Obec, část: Praha 5 - Smíchov
PSČ: 150 21
Stát: ČR
č. místnosti: 0010
Úřední hodiny:
Po: 7:30 – 17:00 hod.
Út: 7:30 – 16:00 hod.
St: 7:30 – 17:00 hod.
Čt: 7:30 – 16:00 hod.
Pá: 7:30 – 15:00 hod.
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
28.05.2018 17:07 | výzva | Dana Rylichová | Výzva |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky |
|||
Oznámení o výběru |
Vyhrazení práva zadavatele uvedené ve výzvě V případě, že zadavatel rozhodne o výběru dodavatele či vyloučení účastníka, vyhrazuje si pro takový případ dle ust. § 53 odst. 5 zákona takové rozhodnutí oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele, přičemž se považuje takové oznámení za doručené všem dotčeným účastníkům okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele. |
Oznámení o výběru dodavatele dle § 50.pdf | 198.97 KB |
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele1.pdf | 219.96 KB | |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Smlouva anonymizovaná verze | smlouva anonym.pdf | 4.07 MB | |
Ostatní |
|||
Zpráva o posouzení a hodnocení anonymizovaná | zpráva o hodnocení anon.pdf | 688.84 KB |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.kr-stredocesky.cz/vz00002767 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
HINET spol. s r.o. | 26704722 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 15.10.2018
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
HINET spol. s r.o. | 26704722 | Česká republika | 3 823 376,00 | 4 626 284,96 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2018 | neuvedeno | 876 765,32 |
2019 | 3 098 776,56 | 3 749 519,64 |