Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění zařízení, koordinaci a kontroly připravenosti na řešení mimořádných událostí a krizových situací uvedených v soupisu činností uvedených v příloze č. 5 této výzvy. Tuto tabulku účastník ocení a přiloží do své nabídky.
Jedná se o zajištění modulu pro synchronizaci kontaktů v portálu proti telefonnímu seznamu KÚ, implementace skriptu pro sjednocení Plánů spojení, modul pro integraci dat o ropné bezpečnosti do prostředí portálu, modul pro automatizované přebírání dat o objektech / zařízeních a zónách havarijního plánování z portálu GIS SK, modul cvičení pro zajištění informační podpory cvičení Blackout v prostředí portálu, dodávka a implementace rozhraní WebDAV pro standardizovaný přístup k dokumentům jednotlivých plánů, modul Operativní evidence krizových štábů a jejich pracovních skupin.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídky na Veřejnou zakázku se podávají v listinné podobě osobně nebo poštou na adresu sídla Zadavatele.
Adresa pro podání nabídky:
Obchodní firma / název: Středočeský kraj – Podatelna – Informační centrum
Ulice: Zborovská
Číslo popisné: 11
Obec: Praha 5
Část: Smíchov
Poštovní směrovací číslo: 150 21
Stát: ČR
č. místnosti: 0007
Úřední hodiny podatelny: Po: 7:30 – 17:00 hod.
Út: 7:30 – 16:00 hod.
St: 7:30 – 17:00 hod.
Čt: 7:30 – 16:00 hod.
Pá: 7:30 – 15:00 hod.