Veřejná zakázka: Mentoring pro pedagogy

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Uzavřeno
Uzavřeno.
DBID: 16802
Systémové číslo: P25V00000878
Evidenční číslo zadavatele: VZ-0006/61388939/2025
Datum nákupu / nabídek: 16.05.2025 00:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Mentoring pro pedagogy
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Zajištění mentoringu pro učitelský sbor školy.
Škola si stanovila cíle rozvoje
Cíl 1
Je posílena pedagogická spolupráce prostřednictvím pravidelných metodických workshopů, vzájemných hospitací a přenesení části kompetencí na předsedy předmětových komisí. Pedagogové mezi sebou vytvářejí, podporují a udržují kolegiální vztahy a vzájemný respekt. Dlouhodobě aktivně spolupracují, efektivně si předávají poznatky, využívají i formy vzájemných hospitací, s cílem zlepšovat kvalitu poskytovaného vzdělávání. Vzniklé problémy jsou systematicky řešeny, týmová spolupráce je efektivní. Vedení školy a předsedové metodických sdružení se budou dle potřeby účastnit hodnotících pohospitačních rozhovorů s cílem podpořit otevřenou diskusi, usnadnit sdílení didaktických zkušeností a posílit důvěru pedagogického sboru v přínos vzájemných hospitací a delegování pravomocí na předmětové komise.
Cíl 2
Ve výuce jsou účelně zastoupeny různé metody a formy (např. individuální práce žáků, spolupráce žáků v menších skupinách, badatelské úkoly, společná – frontální práce celé třídy). Pedagogové nabízejí žákům aktivity podporující objevování, experimentování, kladení otázek, tvořivost, autonomii a iniciativu každého z žáků. Vedou žáky k pochopení souvislosti toho, co se naučili ve škole s běžnými reálnými situacemi. Jsou zařazovány úlohy, které umožní propojení teoretického učiva s praktickými dovednostmi a využitím. Trvale rozvíjejí schopnost žáků účelně využívat různé informační zdroje (tyto zdroje jsou žákům průběžně nabízeny), a dovednosti potřebné pro úspěšné uplatnění v moderní společnosti.
Cíl 3
Pedagogové systematicky sledují a zohledňují vývoj, procesy učení a učební výsledky každého žáka a pravidelně poskytují žákům účinnou zpětnou vazbu k jejich práci. K dalšímu pokroku v učení nabízejí žákům aktivity, které odpovídají jejich očekávanému nejbližšímu vývoji. Vedou žáky k tomu, aby si stanovovali vzdělávací cíle, formulovali očekávání od vlastní práce a ve vazbě na tyto stanovené cíle a očekávání prováděli sebehodnocení a vzájemné hodnocení.
Vstupní vzdělávání pro 35 osob (včetně vedení)
Počet lektorů: vždy 2 lektorky na 1 školení, včetně dopravy
Téma: Metody aktivního učení/aktivizace žáků, sběr potřeb
Rozsah: 3x 8 vyuč hodin
Provázení v průběhu roku 2025 / 2026
- jedná se o průběžné provázení skupiny lídrů
- 2 lektorky, za 1 den 5 osob s náslechem a rozborem
Časový rozvrh jednoho dne:
- 8.00 - 13.30 Individuální mentoring (1 hodina náslech v hodině + 1 hodina rozhovor) tzn. 5 učitelů/den
- 14.00 - 17.15 workshop pro celou skupinu lídrů
Forma: individuální podpora (mentoring) + vzdělávání
Počet setkání: 7 za školní rok
Setkání s vedením
- cílem je shrnutí uplynulých setkávání, jejich vyhodnocení a výhledy do budoucna pro práci a podporu pedagogických pracovníků
- návrh nastavení opatření k systematizaci pedagogického rozvoje každého člena sboru individuálně
- konečným cílem je mít plán pro další školní rok
- 2 osoby

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: přímý nákup / evidence VZ
  • Předpokládaná hodnota: 368 200 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha-východ

Zadavatel

  • Úřední název: Gymnázium J. S. Machara, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, příspěvková organizace
  • IČO: 61388939
  • Poštovní adresa:
    Královická 668/23
    25001 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
m.zachariasova@gbl.cz

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky