Veřejná zakázka: Dodání tonerů pro potřeby KÚSK 2024

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 13062
Systémové číslo: P23V00001676
Datum zahájení: 08.12.2023
Nabídku podat do: 19.12.2023 10:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodání tonerů pro potřeby KÚSK 2024
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření Rámcové kupní smlouvy na dodávky vysokokapacitních originálních tonerů výrobců tiskových zařízení v rozsahu dle Přílohy č. 3, kterou účastník nacení a uvede jednotkové ceny za požadované typy náplní a cenu celkem. Podrobné informace o předmětu plnění Veřejné zakázky obsahuje závazný návrh rámcové kupní smlouvy na plnění veřejné zakázky.
Zadavatel požaduje dodání náplní do tiskáren postupně formou dílčích dodávek průběžně během doby trvání smluvního vztahu dle skutečné potřeby a skladovací kapacity a to včetně dopravy do budovy KÚ. Cena bude tedy zahrnovat dopravu do sídla objednatele. Zadavatel vylučuje dodání repasovaných tonerů z důvodu dodržení záručních podmínek výrobců nových tiskáren.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 980 581 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Středočeský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Středočeský kraj
  • IČO: 70891095
  • Poštovní adresa:
    Zborovská 81/11
    150 21 Praha 5
  • Název odboru: Odbor hospodářské správy
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 523891

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)

Kontakt

Smlouva v registru dle Z č. 340/2015: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/27508375

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky