Veřejná zakázka: SOŠ a SOU Hořovice 2023_Nákup notebooků pro digitalizace a učebnu 3D tisku

Informace o veřejné zakázce

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídek_VZMR_digitalizace2023. pdf 465.99 KB
Specifikace pro zakázku (dodávkaDBID: 12565 Systémové číslo: P23V00001181 Nabídku podat do: 28.06.2023 12:00.“ í) specifikace a formulář pro popis nabídky - zpracovat a doplnit k jednotlivým požadavkům konkrétní vlastnosti nabízeného zboží, v závěru uvést specifikaci - značku, cenu za kus nabídky Dokument MS Word specifikace_NTB.docx 17.19 KB
Návrh kupní smlouvy o dodávce Doplnit údaje , připojit specifikaci nabídky jako přílohu, podpesat a vložit do nabídky Dokument MS Word SML_příloha č. 1 -Kupni_sml_2023_rf4.doc 81.00 KB
Krycí list nabídky - vyplní zájemce povinná příloha Dokument MS Excel Krycí list nabídky.xls 41.00 KB
ČEstné prohlášení k prokázání nesankciované osoby povinné Dokument MS Word Cestne prohlaseni - sankční seznam.docx 25.04 KB
Vzor čestného prohlášení na doložení kvalifikace VZ doplnit a vložit do nabídky Dokument MS Word Čestné prohlášení ke kvalifikaci_VZOR.docx 27.83 KB
Stanovení předpokládané= hodnoty - popis 2 Obrázek JPEG pruzkum trhu_na_pozadavek2.JPG 128.34 KB
Důležité - Upřesnění na dotaz zájemce 21.6.2023: Dotaz:
Dobrý den,

Můžete prosím zkontrolovat a upřesnit Výzvu k podání nabídek?



Na straně 2 uvádíte: „Předmětem plnění Veřejné zakázky je dodávka školního nábytku dle přílohy se specifikací.“

Přitom se jedná o dodávku notebooků.



Dále na straně 2 uvádíte: „Dodávkou se rozumí dodání a instalace nakupovaných věcí na místo plnění podle části zadání a uvedení předmětu dodávky do provozu – instalace zařízení a poučení obsluhy.“

Přitom požadujete dodat notebooky bez operačního systému – není tedy co instalovat.



Na straně 2 uvádíte: „Předmětem plnění Veřejné zakázky je dodávka školního nábytku dle přílohy se specifikací.“

Přitom se jedná o dodávku notebooků.




Přitom požadujete dodat notebooky bez operačního systému – není tedy co instalovat.

--
Ve smlouvě: „5.3. V případě výskytu záruční vady je Prodávající povinen zajistit realizaci záručního servisu následující pracovní den po nahlášení vady Kupujícím, a to v místě instalace či umístění Zboží, zjistit příčinu této vady a v co nejkratším termínu ji bezplatně odstranit.“


Tento druh záruky má výrazný vliv na výslednou cenu oproti „bežné“ záruce vyřizované v autorizovaném servisním středisku výrobce. Ve specifikaci požadujete „Min. 2 roky záruka“

------------------
Sdělení zadavatele:

1) Věta týkající se školního nábytku je irelevantní.

2) Sdělení všem zájemcům: Ano opravdu jde o NTB bez OS a bez instalace. Požadujeme PC bez operačního systému.
Tato věta se tam bohužel dostala chybně. Zprávu zasílám touto cestou Vám a upřesňuji též v E-zak.


3) Je vyžadována základní doba záruky po dobu 2 roků.
Větou " Prodávající povinen zajistit realizaci záručního servisu následující pracovní den po nahlášení vady Kupujícím, a to v místě instalace či umístění Zboží, zjistit příčinu této vady a v co nejkratším termínu ji bezplatně odstranit.“ " se rozumí, že prodávající musí v daném termínu reagovat na ohlášení záruční vady, zahájit kroky k odstranění záruční vady. Tím je myšleno, že podání nahlášení vady nebude "ležet v šuplíku po dobu 30 dnů a pak se začne něco dít, ale že prodávající vezme nahlášenou poruchu na vědomí do dvou dnů a bude účinně spolupracovat dohodou s kupujícícm na maximálně rychlém řešení záruční opravy)"



Ing. Vladimír Kebert, CSc ředitel školy
Dokument PDF dotaz_K.pdf 188.52 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
08.06.2023 15:51 výzva Vladimír Kebert Výzva k podání nabídek na veřejnou zakázku malého rozsahu    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková kupní cena nižší je lepší - nákladové kritérium 100 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 
Žádné dokumenty k zobrazení.

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.kr-stredocesky.cz/vz00012565

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
Af Office, s.r.o. 26768771 Česká republika Ne
ENGEL s.r.o. 46979727 Česká republika Ne
KSP Computer & Services Moravia s.r.o. 14243962 Česká republika Ne
Smarty CZ a.s. 24228991 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 03.07.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Smarty CZ a.s. 24228991 Česká republika 259 570,00 314 079,70

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.