specifikace a formulář pro popis nabídky - zpracovat a doplnit k jednotlivým požadavkům konkrétní vlastnosti nabízeného zboží, v závěru uvést specifikaci - značku, cenu za kus nabídky
Můžete prosím zkontrolovat a upřesnit Výzvu k podání nabídek?
Na straně 2 uvádíte: „Předmětem plnění Veřejné zakázky je dodávka školního nábytku dle přílohy se specifikací.“
Přitom se jedná o dodávku notebooků.
Dále na straně 2 uvádíte: „Dodávkou se rozumí dodání a instalace nakupovaných věcí na místo plnění podle části zadání a uvedení předmětu dodávky do provozu – instalace zařízení a poučení obsluhy.“
Přitom požadujete dodat notebooky bez operačního systému – není tedy co instalovat.
Na straně 2 uvádíte: „Předmětem plnění Veřejné zakázky je dodávka školního nábytku dle přílohy se specifikací.“
Přitom se jedná o dodávku notebooků.
Přitom požadujete dodat notebooky bez operačního systému – není tedy co instalovat.
--
Ve smlouvě: „5.3. V případě výskytu záruční vady je Prodávající povinen zajistit realizaci záručního servisu následující pracovní den po nahlášení vady Kupujícím, a to v místě instalace či umístění Zboží, zjistit příčinu této vady a v co nejkratším termínu ji bezplatně odstranit.“
Tento druh záruky má výrazný vliv na výslednou cenu oproti „bežné“ záruce vyřizované v autorizovaném servisním středisku výrobce. Ve specifikaci požadujete „Min. 2 roky záruka“
------------------
Sdělení zadavatele:
1) Věta týkající se školního nábytku je irelevantní.
2) Sdělení všem zájemcům: Ano opravdu jde o NTB bez OS a bez instalace. Požadujeme PC bez operačního systému.
Tato věta se tam bohužel dostala chybně. Zprávu zasílám touto cestou Vám a upřesňuji též v E-zak.
3) Je vyžadována základní doba záruky po dobu 2 roků.
Větou " Prodávající povinen zajistit realizaci záručního servisu následující pracovní den po nahlášení vady Kupujícím, a to v místě instalace či umístění Zboží, zjistit příčinu této vady a v co nejkratším termínu ji bezplatně odstranit.“ " se rozumí, že prodávající musí v daném termínu reagovat na ohlášení záruční vady, zahájit kroky k odstranění záruční vady. Tím je myšleno, že podání nahlášení vady nebude "ležet v šuplíku po dobu 30 dnů a pak se začne něco dít, ale že prodávající vezme nahlášenou poruchu na vědomí do dvou dnů a bude účinně spolupracovat dohodou s kupujícícm na maximálně rychlém řešení záruční opravy)"