Veřejná zakázka: Pořízení papírenského zboží a kancelářských potřeb

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 5865
Systémové číslo: P19V00001941
Datum zahájení: 18.11.2019
Nabídku podat do: 03.12.2019 14:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Pořízení papírenského zboží a kancelářských potřeb
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění Veřejné zakázky je pořízení papírenského zboží a kancelářských potřeb dle specifikace Výzvy.
Veřejná zakázka je vyhrazena dodavatelům poskytujícím tzv. náhradní plnění dle ustanovení § 81 odst. 2 pís. b) zákona o zaměstnanosti.
Účelem Veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na plnění Veřejné zakázky s jedním vybraným dodavatelem, na jejímž základě bude pro Zadavatele prováděna dodávka.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 429 752 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Střední škola, Základní škola a Mateřská škola Rakovník, příspěvková organizace
  • IČO: 47019727
  • Poštovní adresa:
    Františka Diepolta 1576
    269 01 Rakovník
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 524560

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky