Stručný popis předmětu:
a) Údržbu IS CROSEUS® Cloud, kterou se rozumí služby spočívající zejména v:
1) Provádění průběžných aktualizací IS CROSEUS® Cloud a také v;
2) odstraňování vad IS CROSEUS® Cloud;
3) zajištění souladu IS CROSEUS® Cloud s obecně závaznými právními předpisy;
4) zajištění případného vývoje reagujícího na změny hardwarových a softwarových prostředků a funkčních inovací;
5) nových modulů a rozšíření stávajících modulů IS CROSEUS® Cloud určených
pro „Vnitřní řídící a kontrolní systém Objednatele“;
6) v zajištění odpovídající technické i uživatelské dokumentace k IS CROSEUS®
Cloud v souladu s obecně platnými technickými standardy a legislativními
předpisy.
7) zpřístupnění všech inovací IS CROSEUS® Cloud bez ohledu na příčinu jejich
vývoje všem řádným uživatelům objednatele, včetně předání aktualizované
dokumentace.
Bližší podmínky realizace těchto služeb jsou uvedeny v Příloze č. 1, která je
nedílnou součástí této smlouvy.
b) Servis IS CROSEUS CLOUD, kterým se rozumí služby spočívající zejména v:
1) zajištění správného a stabilního fungování IS CROSEUS® Cloud po celou
dobu trvání této smlouvy a zajištění požadované dostupnosti IS CROSEUS®
Cloud v rozsahu stanoveném SLA v Příloze č. 2 této smlouvy, která je její
nedílnou součástí,
2) provoz HelpDesku ve vztahu k IS CROSEUS® Cloud; online prostředí bude
uživateli přístupné nonstop, k řešení incidentů bude docházet v rozsahu 10
hodin týdně.
3) odstraňování vad a řešení incidentů nahlášených objednatelem dle parametrů
uvedených v Příloze č. 2 této smlouvy
c) Smluvní strany se dále dohodly, že nevyčerpaný počet člověkohodin určených pro
rozvoj IS CROSEUS® Cloud v souladu se smlouvou č. SMLD-
0004/00066001/2024, ze dne 2. 5. 2024, se převádí do aktuálně platného období dle
této smlouvy ve výši 39,5 člověkodní (316 člověkohodin).
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)