Veřejná zakázka: GRAFICKÉ A DTP PRÁCE PRO GASK

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 16342
Systémové číslo: P25V00000417
Evidenční číslo zadavatele: VZ-0002/00069922/2025
Datum zahájení: 06.03.2025
Nabídku podat do: 31.03.2025 14:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: GRAFICKÉ A DTP PRÁCE PRO GASK
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění grafických a DTP prací zadávané na základě uzavřené Rámcové smlouvy s vybraným dodavatelem. Rámcová smlouva bude s dodavatelem uzavřena na dobu 24 měsíců nebo do vyčerpání předpokládané hodnoty plnění podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Předmětem zakázky jsou především grafické práce, DTP práce, zpracování grafických návrhů tiskovin a mediálních výstupů spojených s kompletním spektrem činností GASK – výstavní a sbírková činnost, doprovodné programy, jednotlivé kulturní akce (koncerty, přednášky), komerční činnost (kavárna, bistro, pronájmy), propagační tiskoviny a sociální sítě, merkantilní tiskoviny. Základní podmínkou všech návrhů je použití stávajícího loga a písma GASK (GASK využívá licencované písmo Rhymes, které bude poskytnuto až vítěznému dodavateli. Pro účely zpracování grafického návrh použijte prosím patkové písmo obdobného typu).
Požadované grafické a DTP práce budou specifikovány v dílčích objednávkách zadavatele zasílaných emailem. Výsledná cena DTP prací se vždy bude odvíjet od závazné hodinové sazby DTP prací a dalších služeb (bez DPH) uvedených v cenové nabídce dodavatele.
Od dodavatele se očekává operativnost, rychlost a kreativita při tvorbě propagačních materiálů při dodržení stávajícího grafického vizuálu zadavatele. Požadavkem na dodavatele je dodržování grafiky jednotně, napříč konkrétními druhy materiálů, tedy dodržení návaznosti již vzniklého. Zároveň řešení nových potřeb opět v návaznosti na stávající grafický vizuál. Od dodavatele se očekává smysl pro detail, profesionální grafická odbornost, zodpovědnost za řádně a bezchybně připravené podklady do tisku.
Zadavatel dodavatele upozorňuje, že se jednotlivé dílčí zakázky v mnoha případech realizují ve stejném časovém období (práce na několika zakázkách najednou) a často mají stejný termín dodání. Jazykové mutace propagačních materiálů jsou nejčastěji: čeština, angličtina. Účastník ale překlady nerealizuje, přeložené texty obdrží od zadavatele, pokud není dohodnuto jinak. Zadavatel očekává, že objednávky budou zadávány elektronicky.
V některých případech, především při grafickém zpracování velkých výstav, budou požadavky na grafické zpracování projednávány osobně při jednáních v sídle zadavatele, předpoklad 1x měsíčně.
Zadavatel zároveň doporučuje účastníkům výběrového řízení, aby se seznámili s obsahem textu GASK – historie, činnost, hodnoty a vize GASK. Logo GASK i text GASK – historie, činnost, hodnoty a vize GASK, tvoří přílohu č. 5. Písmo GASK tvoří přílohu č. 6. Konkrétní požadavky jsou uvedeny ve Specifikaci-položkovém rozpočtu (Příloha č. 3).
Pokud jsou v uvedené Specifikaci – položkovém rozpočtu uvedeny obchodní názvy, informujeme o tom, že se jedná o příklad produktu a je možné jej nahradit produktem obdobného charakteru.
Další informace o předmětu plnění Veřejné zakázky obsahuje závazný návrh smlouvy na plnění Veřejné zakázky (Příloha č. 4).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 820 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Kutná Hora

Zadavatel

  • Úřední název: Galerie Středočeského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 00069922
  • Poštovní adresa:
    Barborská ulice 51-53
    28401 Kutná Hora
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: F2020-031992

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy