Stručný popis předmětu:
a) Údržbu IS CROSEUS® Cloud, kterou se rozumí služby spočívající zejména v:
1) Provádění průběžných aktualizací IS CROSEUS® Cloud a také v;
a) odstraňování vad IS CROSEUS® Cloud;
b) zajištění souladu IS CROSEUS® Cloud s obecně závaznými právními předpisy;
c) zajištění případného vývoje reagujícího na změny hardwarových a softwarových prostředků a funkčních inovací;
d) nových modulů a rozšíření stávajících modulů IS CROSEUS® Cloud určených pro „Vnitřní řídící a kontrolní systém Objednatele“;
e) v zajištění odpovídající technické i uživatelské dokumentace k IS CROSEUS® Cloud v souladu s obecně platnými technickými standardy a legislativními předpisy.
2) zpřístupnění všech inovací IS CROSEUS® Cloud bez ohledu na příčinu jejich vývoje všem řádným uživatelům objednatele, včetně předání aktualizované dokumentace.
Bližší podmínky realizace těchto služeb jsou uvedeny v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy.
b) Servis IS CROSEUS CLOUD, kterým se rozumí služby spočívající zejména v:
1) zajištění správného a stabilního fungování IS CROSEUS® Cloud po celou dobu trvání této smlouvy a zajištění požadované dostupnosti IS CROSEUS® Cloud v rozsahu stanoveném SLA v Příloze č. 2 této smlouvy, která je její nedílnou součástí,
2) provoz HelpDesku ve vztahu k IS CROSEUS® Cloud,
3) odstraňování vad a řešení incidentů nahlášených objednatelem dle parametrů uvedených v Příloze č. 2 této smlouvy.
c) Rozvoj IS CROSEUS® Cloud, kterým se rozumí služby poskytované dodavatelem objednateli v rozsahu 40 člověkohodin měsíčně.
1) Jedná se o tyto služby
a) Rozvoj (vývoji, vytvoření a naprogramování) funkcí IS CROSEUS® Cloud a rozšíření IS CROSEUS® Cloud na další případné pracoviště objednatele, zlepšení vlastností a funkcí, či napojení IS CROSEUS® Cloud na další interní či externí systémy, a to na základě požadavků objednatele;
b) Ostatní služby v rámci aktuálních potřeb a poptávky Objednatele nad rámec předplacené podpory
c) Realizace nových integračních vazeb nebo rozšíření stávajících integrací
d) Účelová a zakázková školení či workshopy
e) Podpora Objednatele nad rámec běžných servisních služeb ve smyslu této Smlouvy uskutečněná na základě výzvy k jednání.
2) Postup realizace rozvoje IS
a) Objednatel vytvoří vzhledem ke svým znalostem a schopnostem co nejpřesnější zadání na rozvoj systému.
b) Dodavatel připraví odhad pracnosti (maximální limit) a cenovou kalkulaci dle nasmlouvaných sazeb.
c) Objednatel akceptuje odhad pracnosti Dodavatele. Dodavatel realizuje plnění rozvoje systému dle akceptovaných podmínek.
d) Dodavatel předá změnu Objednateli k ověření, včetně příslušné dokumentace změny.
e) Dodavatel ověří změnu a její převzetí potvrdí akceptačním protokolem. V případě, že se Objednatel do 10 dnů nevyjádří považuje se změna za akceptovanou.
3) V případě potřeby na změnu požadavku, zastavení práce na požadavku, nebo v případě potřeby koordinace řešení s dalšími dodavateli, eskaluje Dodavatel tyto informace bezodkladně na Objednatele.
4) Smluvní strany se dále dohodly, že nevyčerpaný počet člověkohodin bude vždy převeden do následujícího měsíce.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)