Stručný popis předmětu:
a)	Údržbu IS CROSEUS® Cloud, kterou se rozumí služby spočívající zejména v:
1)	Provádění průběžných aktualizací IS CROSEUS® Cloud a také v;
a)	odstraňování vad IS CROSEUS® Cloud;
b)	zajištění souladu IS CROSEUS® Cloud s obecně závaznými právními předpisy; 
c)	zajištění případného vývoje reagujícího na změny hardwarových a softwarových prostředků a funkčních inovací;
d)	 nových modulů a rozšíření stávajících modulů IS CROSEUS® Cloud určených pro „Vnitřní řídící a kontrolní systém Objednatele“;
e)	v zajištění odpovídající technické i uživatelské dokumentace k IS CROSEUS® Cloud v souladu s obecně platnými technickými standardy a legislativními předpisy.
2)	zpřístupnění všech inovací IS CROSEUS® Cloud bez ohledu na příčinu jejich vývoje všem řádným uživatelům objednatele, včetně předání aktualizované dokumentace. 
Bližší podmínky realizace těchto služeb jsou uvedeny v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. 
b)	Servis IS CROSEUS CLOUD, kterým se rozumí služby spočívající zejména v:
1)	zajištění správného a stabilního fungování IS CROSEUS® Cloud po celou dobu trvání této smlouvy a zajištění požadované dostupnosti IS CROSEUS® Cloud v rozsahu stanoveném SLA v Příloze č. 2 této smlouvy, která je její nedílnou součástí,
2)	provoz HelpDesku ve vztahu k IS CROSEUS® Cloud,
3)	odstraňování vad a řešení incidentů nahlášených objednatelem dle parametrů uvedených v Příloze č. 2 této smlouvy.
c)	Rozvoj IS CROSEUS® Cloud, kterým se rozumí služby poskytované dodavatelem objednateli v rozsahu 40 člověkohodin měsíčně.
1)	Jedná se o tyto služby
a)	Rozvoj (vývoji, vytvoření a naprogramování) funkcí IS CROSEUS® Cloud a rozšíření IS CROSEUS® Cloud na další případné pracoviště objednatele, zlepšení vlastností a funkcí, či napojení IS CROSEUS® Cloud na další interní či externí systémy, a to na základě požadavků objednatele; 
b)	Ostatní služby v rámci aktuálních potřeb a poptávky Objednatele nad rámec předplacené podpory
c)	Realizace nových integračních vazeb nebo rozšíření stávajících integrací
d)	Účelová a zakázková školení či workshopy
e)	Podpora Objednatele nad rámec běžných servisních služeb ve smyslu této Smlouvy uskutečněná na základě výzvy k jednání. 
2)	Postup realizace rozvoje IS
a)	Objednatel vytvoří vzhledem ke svým znalostem a schopnostem co nejpřesnější zadání na rozvoj systému. 
b)	Dodavatel připraví odhad pracnosti (maximální limit) a cenovou kalkulaci dle nasmlouvaných sazeb. 
c)	Objednatel akceptuje odhad pracnosti Dodavatele. Dodavatel realizuje plnění rozvoje systému dle akceptovaných podmínek. 
d)	Dodavatel předá změnu Objednateli k ověření, včetně příslušné dokumentace změny. 
e)	Dodavatel ověří změnu a její převzetí potvrdí akceptačním protokolem. V případě, že se Objednatel do 10 dnů nevyjádří považuje se změna za akceptovanou.
3)	V případě potřeby na změnu požadavku, zastavení práce na požadavku, nebo v případě potřeby koordinace řešení s dalšími dodavateli, eskaluje Dodavatel tyto informace bezodkladně na Objednatele.
4)	Smluvní strany se dále dohodly, že nevyčerpaný počet člověkohodin bude vždy převeden do následujícího měsíce.
              Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
            
      prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)