Veřejná zakázka: Rekonstrukce sociálních zařízení v budově KÚ (3. etapa - část B)

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 8982
Systémové číslo: P21V00001176
Datum zahájení: 07.10.2021
Nabídku podat do: 18.10.2021 10:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rekonstrukce sociálních zařízení v budově KÚ (3. etapa - část B)
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci sociálních zařízeních vč. kuchyněk v budově Krajského úřadu. Bourací práce a přesun materiálu se uskuteční vždy až po pracovní době úřadu. Další práce se uskuteční po dohodě se Zadavatelem. Detailní informace o předmětu plnění Veřejné zakázky obsahuje závazný návrh smlouvy na plnění Veřejné zakázky a Položkový rozpočet (příloha č. 2 a 3 této zadávací dokumentace).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 3 200 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Středočeský kraj
  • IČO: 70891095
  • Poštovní adresa:
    Zborovská 81/11
    150 21 Praha 5
  • Název odboru: Odbor majetku
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 523891

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zborovská 81/11
150 21 Praha 5

Kontakt

Datum prohlídky místa plnění: 13.10.2021 10:00:00

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadavaci dokumentace - rekonstrukce WC Zadavaci dokumentace - rekonstrukce WC Dokument PDF Zadavaci dokumentace - rekonstrukce WC.pdf 423.72 KB
Priloha c. 1 ZD - Cestne prohlaseni dodavatele Priloha c. 1 ZD - Cestne prohlaseni dodavatele Dokument MS Word Priloha c. 1 ZD - Cestne prohlaseni dodavatele.docx 50.80 KB
Priloha c. 2 ZD - Navrh smlouvy Priloha c. 2 ZD - Navrh smlouvy Dokument MS Word Priloha c. 2 ZD - Navrh smlouvy.doc 162.50 KB
Priloha c. 3 ZD - Slepy vykaz vymer Priloha c. 3 ZD - Slepy vykaz vymer Dokument MS Excel Priloha c. 3 ZD - Slepy vykaz vymer.XLS 212.50 KB
Výkresová část Výkresová část Archiv ZIP PD WC B.zip 4.49 MB
Vysvětlení č. 1 Vysvětlení č. 1 Dokument PDF Vysvetleni c. 1 ze dne 15.10.2021.pdf 221.63 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Smlouva, její změny a dodatky
SoD Stř.kraj x ADEVITA - Zborovská vč. příloh 9.11.2021 SoD Stř.kraj x ADEVITA - Zborovská vč. příloh 9.11.2021 Dokument PDF SoD Stř.kraj x ADEVITA - Zborovská vč. příloh 9.11.2021.pdf 1.33 MB
Dodatek_c._1_rekonstukce_WC_vc .priloh Dodatek_c._1_rekonstukce_WC_vc.priloh Dokument PDF Dodatek_c._1_rekonstukce_WC_vc .priloh ANONYM.pdf 1.69 MB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
ADEVITA s.r.o. 04255071 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 09.11.2021

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
ADEVITA s.r.o. 04255071 Česká republika 2 798 391,81 3 386 054,09

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.03.2022
Rok plnění smlouvy Cena v Kč vč. DPH
2022 3 681 803,46