DBID: 2444
Systémové číslo: P18V00000135 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
14.03.2018
Nabídku podat do:
10.04.2018 10:00
Registr smluv: přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávka kancelářského materiálu v letech 2018 a 2019
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření Rámcové smlouvy na dodávku kancelářského materiálu v rozsahu dle Přílohy č. 1, kterou účastník nacení a uvede jednotkové ceny za požadované typy vybavení a cenu celkem. Podrobné informace o předmětu plnění Veřejné zakázky obsahuje závazný návrh rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky (příloha č. 2).
Zadavatel požaduje dodání kancelářského materiálu postupně formou dílčích dodávek průběžně během doby trvání smluvního vztahu dle skutečné potřeby a skladovací kapacity a to včetně dopravy do budovy KÚ. Cena bude tedy zahrnovat dopravu do sídla objednatele.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
4 000 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Středočeský kraj
IČO: 70891095
Poštovní adresa: Zborovská 81/11
150 21 Praha 5
Id profilu zadavatele ve VVZ: 523891
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zborovská 81/11
150 21 Praha 5
Adresa pro podání nabídky:
Obchodní firma / název: Středočeský kraj – Informační centrum
Ulice, číslo popisné: Zborovská 11
Obec, část: Praha 5 - Smíchov
PSČ: 150 21
Stát: ČR
č. místnosti: 0010
Úřední hodiny:
Po: 7:30 – 17:00 hod.
Út: 7:30 – 16:00 hod.
St: 7:30 – 17:00 hod.
Čt: 7:30 – 16:00 hod.
Pá: 7:30 – 15:00 hod.