Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Vývoj a zavedení informačního systému pro sledování a vyhodnocování dat o poskytování sociálních služeb ve Středočeském kraji
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem této Veřejné zakázky je dodávka níže stanovených služeb a předání jejich výstupů Zadavateli ve stanovené kvalitě.

Požadované služby a dodávky:
Zadavatel požaduje, aby Dodavatel v rámci veřejné zakázky jednorázově poskytl Zadavateli následující služby a předal jejich výstupy v souladu s technickými podmínkami popsaných níže:
1. Analýza a návrh řešení Portálu sociálních služeb – požadavky Zadavatele na provedení jednorázového mapování detailních požadavků na nový informační systém, jejich analýzy a návrhu cílového řešení Portálu sociálních služeb, které bude těmto požadavkům odpovídat. Součástí je také návrh harmonogramu implementace a zavedení nového informačního systému do prostředí IT Zadavatele.
2. Vývoj Portálu sociálních služeb a jeho implementace – požadavky Zadavatele na vývoj, dodání a nasazení řešení Portálu sociálních služeb, včetně jeho předání do provozu IT Zadavatele. Součástí je provedení potřebných testů a také zaškolení uživatelů a administrátorů systému.
Dále Zadavatel požaduje, aby Dodavatel v rámci veřejné zakázky poskytoval po dobu platnosti Smlouvy a v souladu s jejími ustanoveními následující služby:
3. Údržba a aktualizace Portálu sociálních služeb – požadavky Zadavatele na pravidelné provádění potřebných úkonů k tomu, aby Portál sociálních služeb dlouhodobě splňoval požadované vlastnosti. Součástí je také provádění nezbytných aktualizací systému tak, aby odpovídal platné legislativě.
4. Podpora Portálu sociálních služeb a jeho uživatelů – požadavky Zadavatele na reakci Dodavatele na požadavky uživatelů a na odstraňování nahlášených závad Portálu sociálních služeb tak, aby provoz systému byl spolehlivý a v souladu s nastavenými SLA.
5. Provádění dalších aktivit souvisejících s provozem a rozvojem Portálu sociálních služeb – požadavky Zadavatele na jiné aktivity spojené s provozem a rozvojem Portálu sociálních služeb, spočívajících zejména v poskytnutí právních a metodických konzultací k funkcím systému a v provádění dílčích změn v systému.
6. Znalostní podpora a provedení nezbytných úkonů při ukončení smlouvy a předání služeb na jiného dodavatele – činnosti Dodavatele při ukončování smlouvy spočívající mimo jiné ve vypracování plánu exitu a podpoře předávání znalostí novému Dodavateli.

Zadavatelem požadované technické podmínky výše uvedených služeb jsou stanoveny v příloze č. 2 -Technická specifikace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)
Kontakt: Szilagyiová Lucie
e-mail: szilagyiova@kr-s.cz
tel: + 420 257 280 516
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 05.03.2021 10:00
Datum zahájení: 29.01.2021 09:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: