obsah
|
zápatí
Středočeský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
II/110 Benešov, dopravní opatření u nádraží
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
II/110 Benešov, dopravní opatření u nádraží
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Jedná se o rekonstrukci silnice II/110 (ulice Nádražní), kde bude provedena rekonstrukce s plnou novou konstrukcí vozovky. V Nádražní ulici bude vybudována nová okružní křižovatka. Úpravy zahrnují rovněž část ulice Tyršova až po Dukelskou ulici. Na jižní straně navazuje rekonstrukce na akci Autobusového terminálu. V rámci rekonstrukce budou rovněž provedeny práce zahrnující i úpravy pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Díky provedeným úpravám dojde k jednoznačnému rozdělení jednotlivých funkčních ploch a oddělení účastníků provozu, hlavně v místech, kde se očekává jejich větší intenzita. V návrhu jsou také zakomponovány úpravy pro omezení rychlostí vozidel na komunikaci. Součástí bude také akce mezi okružní křižovatkou a mostem přes železniční trať, kde se jedná o rekonstrukci komunikace a chodníků po obou stranách. Celý návrh řeší kromě obnovy nevyhovující konstrukce vozovky a odvodnění i zlepšení plynulosti provozu na těchto komunikacích a zejména i zvýšení bezpečnosti provozu jednotlivých účastníků, hlavně chodců.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)
Kontakt:
Mgr. Sabina Kolocová
sabina.kolocova@ksus.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
04.05.2020 10:00
Datum zahájení:
03.03.2020 09:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Středočeský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software