Veřejná zakázka: V+V Zápy - technicko-personální zajištění dokumentačních prací - úsek 2

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 6588
Systémové číslo: P20V00000516
Evidenční číslo zadavatele: 1761/2020
Datum zahájení: 15.04.2020
Nabídku podat do: 24.04.2020 14:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: V+V Zápy - technicko-personální zajištění dokumentačních prací - úsek 2
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění Veřejné zakázky je technicko-personální zajištění dokumentačních pracovníků se zkušenostmi s prací na archeologickém výzkumu na práci v rámci terénní části úseku 2 V+V projektu Zápy.
Práce zahrnují:
Dokumentátorské práce
- kresebná, fotografická dokumentace archeologických situací způsobem odpovídajícím současným odborným standardům pro archeologickou dokumentaci dle potřeb zadavatele,
- fotografická a video dokumentace archeologických nálezů a situací,
- kontrola úplnosti terénní dokumentace,
- průběžné počítačové zobrazování nálezových situací.
Terénní technické práce
- kresebná, fotografická, a formulářová dokumentace archeologických situací způsobem odpovídajícím současným odborným standardům pro archeologickou dokumentaci dle potřeb zadavatele,
- fotografická a video dokumentace archeologických nálezů a situací,
- provedení výškopisného a polohopisného geodetického zaměření odhalených archeologických situací nálezů,
- vyhledání a vyzvednutí movitých nálezů,
- evidence, očištění a zabalení všech movitých nálezů,
- zanesení početní a druhové specifikace nálezů do databázových programů,
- průběžné počítačové zobrazování nálezových situací,
- průběžnou evidenci a následný převoz získaných movitých nálezů do depozitáře dle požadavků zadavatele,
- materiální, technické zajištění a personální organizace výzkumu dle pokynů vedoucího ZAV
Další činnosti
- zajištění veškerého vybavení nářadím, nástroji a přístroji nutnými k provedení výše uvedené práce, včetně materiálu (kancelářského a obalového)
- zajištění bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí (helmy, vesty, proškolení pracovníků, likvidace odpadu)
- zajištění a provedení všech opatření organizačního a technologického charakteru k řádnému provedení daného archeologického výzkumu

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Praha-východ

Zadavatel

  • Úřední název: Ústav archeologické památkové péče středních Čech
  • IČO: 49276433
  • Poštovní adresa:
    Nad Olšinami 448
    100 00 Praha

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nad Olšinami 448
100 00 Praha

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 01.11.2022 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.kr-stredocesky.cz/vz00006588

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 29.05.2020

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Mgr. Petr Kindelmann 02840626 Česká republika 1 489 000,00 1 801 690,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2020 1 488 500,00 1 801 085,00