Stručný popis předmětu:
Most bude obnoven v původní poloze. Opery budou založeny za těmi stávajícími tak, že budou prakticky symetricky odsazeny a dojde tak k rozšíření mostního otvoru ze 5,3m na 8,45m a podél každé opery bude postavena kamenná zídka navazující na zídky vybudované na povodní i návodní straně.
Nový most byl navržen jako rám ze železového betonu, jehož steny jsou vetknuty do základového pasu podporovaného vrtanými pilotami, na kterých je most založen. Most se nachází v přímé. Příčný sklon mostu je střechovitý 2,5%. Osa i niveleta mostu odpovídá navrhovanému rozšíření komunikace a v podstatě souhlasí se stávajícím stavem. Po mostě je
převáděna komunikace v tomto uspořádání: nezpevněná krajnice a vodící proužek 0,50m +2x3,0 m jízdní pruhy +krajnice a vodící proužek 0,50m. Celková šířka mezi nadobrubníkovými svodidly na moste je 7,00m. Deska mostovky má tloušťku 500mm a směrem k operám se náběhem zesiluje o 250mm. Na mostě bude osazeno zábradelní svodidlo provedené podle TP 167 na úroveň zadržení H2.
Nově je most navržen pro zatížení pro silnici III. třídy, tedy pro skupinu pozemních komunikací LM 1, včetně zvláštních souprav LM 3.
Silnice bude opravena v nezbytně nutném rozsahu pro navázání na stávající stav, čili v délce 39 m.
Stavební práce budou probíhat v souladu s projektovou dokumentací vyhotovenou společností Ateliér projektování inženýrských staveb s.r.o., se sídlem 140 00 Praha 4, Ohradní 24b, IČ 61853267, zak č. 2910/08 z 01/2014.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zborovská 11
150 21 Praha 5