Veřejná zakázka: Oprava sklepení v Husově ulici II

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3159
Systémové číslo: P18V00000844
Datum zahájení: 18.09.2018
Nabídku podat do: 26.09.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Oprava sklepení v Husově ulici II
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je odstranění havarijního stavu a uvedení prostor do plně provozuschopného stavu. Důvodem je nepředvídatelná pojistná událost. Dne 10. 6. 2018 došlo vlivem extrémních srážek a tlaku vody z venkovního řadu a posléze i tlaku vody ve vnitřním vodovodním řadu k jeho perforaci a vtečení splašků z kanalizace do objektu. Sklepní prostory nacházející se v suterénu dvou budov byly zaplaveny do výšky cca 30 cm při přívalovém dešti. Voda se do prostor dostala přes mísy toalet a revizní šachtou kanalizace.

Součástí plnění je prověření nutnosti provedení oprav, zejména ohledně konstrukce stěn na toaletách, elektroinstalace apod., o čemž dodavatel doloží písemný protokol. V případě, že některé dodavatelem naceněné položky ve výkazu výměr se nebudou realizovat na základě provedené odborné revize a posouzení skutečného stavu, dojde případně ke snížení celkové nabídkové ceny o nerealizované položky.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 700 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace
  • IČO: 06097758
  • Poštovní adresa:
    Husova ulice 156/21
    Praha 1 Staré Město
    110 00

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Husova ulice 156/21
Praha 1 Staré Město
110 00

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky