Veřejná zakázka: VÝBĚR AGENTURY NA OSTRAHU V HUSOVĚ ULICI 2025 II

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Uzavřeno
Uzavřeno.
DBID: 16959
Systémové číslo: P25V00001035
Evidenční číslo zadavatele: VZ-0011/06097758/2025
Datum nákupu / nabídek: 23.06.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VÝBĚR AGENTURY NA OSTRAHU V HUSOVĚ ULICI 2025 II
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících v zajištění pravidelné ostrahy budov a majetku nacházejícího se uvnitř i vně budov, strážních služeb a ochrany života a zdraví osob nacházejících se v budovách zadavatele. Předmětem veřejné zakázky bude zejména povinnost účastníka poskytnout ostrahu budov a majetku, strážní služby, a to nepřetržitě v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu nejdéle však do vyčerpání částky 700 000 Kč vč. DPH nebo do konce prosince 2025.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: přímý nákup / evidence VZ
  • Předpokládaná hodnota: 578 513 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Hlavní město Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace
  • IČO: 06097758
  • Poštovní adresa:
    Husova ulice 156/21
    Praha 1 Staré Město
    110 00

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
jana.subrtova@sccr.cz

Kontakt

Datum prohlídky místa plnění: 17.06.2025 10:00:00

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky