Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je oprava povrchu silnice v daném úseku. Návrh nové vozovky se skládá z modelu frézování a modelu nové obrusné vrstvy, kde se předpokládá 3D frézování do projektovaného stavu, a následná pokládka na plovoucí konstantní vrstvu.
Model je řešen v optimalizačním softwaru PP2 SW2bIII, na pokladu digitálního modelu terénu a sady parametrů pro omezení hloubek, sklonů a vyhlazovacího stupně. Hlavní trasa má pouze jeden sklon pro každý jízdní pruh, osa je směrově vložena do stávajícího stavu, ale v místě nerovností je směrové vedení optimalizováno. Křižovatky a vjezdy jsou řešeny samostatně, v místě napojení na hlavní trasu je model výškově zarovnán, v místě napojení na stávající komunikace je výškové řešení optimalizováno na skutečný stav, s přihlédnutím k výškovému řešení podél obrub a k zajištění odtoku srážkových vod.
Samotná realizace rekonstrukce zahrnuje několik klíčových kroků. Prvním z nich je frézování a případné lokální opravy. Při použití digitálních modelů stavby se přesně ví, kolik materiálu je třeba odebrat a kde jsou největší nerovnosti, které je třeba odstranit. To umožňuje efektivnější a přesnější frézování, což vede k úsporám materiálu a snížení nákladů. Následuje kontrola geometrické přesnosti sejmutého povrchu. Díky opakovanému 3D měření je možné ověřit, zda byly dodrženy všechny požadované parametry. Pokud jsou zjištěny odchylky, mohou být okamžitě napraveny. Pokládka nové vrstvy probíhá opět za využití digitálních modelů. To zaručuje, že nová vrstva bude mít správnou tloušťku, výšku a příčný sklon, což je zásadní pro dlouhou životnost a kvalitu vozovky. Po každé fázi se provádí další kontrolní měření, které potvrzuje dosažení požadovaných parametrů. Veškeré provedené práce budou dle platných norem ČSN, TP.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.kr-stredocesky.cz)