Smlouva: Dodávka kancelářských potřeb s náhradním plněním

Informace o smlouvě

stav E-ZAK Zveřejněno
Smlouva je veřejně přístupná.

DBID: 1896
Datum uzavření smlouvy: 30.11.2020
Rámcová dohoda: Ne
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 197 992,89
Cena v Kč vč. DPH: 239 571,39
Zadávací řízení: Dodávka kancelářských potřeb s náhradním plněním

Název (předmět)

Dodávka kancelářských potřeb s náhradním plněním

Stručný popis

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je nákup kancelářských potřeb pro Galerii Středočeského kraje, příspěvkovou organizaci včetně jeho dodání do sídla organizace: Barborská ulice 51-53, 284 01 Kutná Hora. Předmět veřejné zakázky bude realizován v období maximálně dvou let. V rámci kalendářního roku se předpokládá 6 dodávek s dodací lhůtou 4 pracovních dní ode dne odeslání objednávky.
Zadavatel dále požaduje, aby kancelářské potřeby objednával prostřednictvím internetového obchodu Dodavatele. Internetový obchod dodavatele musí umožnit vytvořit účet pro uživatele – administrátora, přičemž tento musí vybírat pouze z kancelářského zboží, které je specifikováno v Příloze č. 3 Specifikace.

Veřejná zakázka je vyhrazena dodavatelům zaměstnávajícím na chráněných pracovních místech alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Další informace o předmětu plnění Veřejné zakázky obsahuje Návrh Rámcové smlouvy na plnění Veřejné zakázky (Příloha č. 4).

Zadavatel

  • Úřední název: Galerie Středočeského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 00069922
  • Poštovní adresa:
    Barborská ulice 51-53
    28401 Kutná Hora
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: F2020-031992

Veřejné dokumenty

Účastníci smlouvy

Dodatky smlouvy