obsah
|
zápatí
Středočeský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Ochranné pracovní oděvy a obuv pro zaměstnance a žáky SOŠ a SOU Nymburk
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Ochranné pracovní oděvy a obuv pro zaměstnance a žáky SOŠ a SOU Nymburk
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění zakázky je uzavření Rámcové kupní smlouvy na dodávání ochranného pracovního oděvu a obuvi pro zaměstnance a žáky SOŠ a SOU NYMBURK po dobu tří let.Výběrové řízení probíhá v režimu Veřejné zakázky malého rozsahu (VZMR). Veřejná zakázka je rozdělena na 3 části v souladu s § 35 zákona. Účastník zadávacího řízení je oprávněn podat nabídku pro každou část veřejné zakázky, přičemž nabídky účastníků budou v rámci každé části posuzovány a hodnoceny samostatně. Výsledkem výběrového řízení bude uzavření Rámcové kupní smlouvy pro každou část samostatně. Obrázky ve specifikaci jsou ilustrativní.
1. Část VZMR – Ochranný pracovní oděv pro zaměstnance a žáky- přílohy č.1 a
č. 2
2. Část VZMR – Ochranný pracovní oděv pro zaměstnance a žáky pracující v
potravinářském prostředí- přílohy č. 3 a č. 4
3. Část VZMR – Pracovní obuv pro zaměstnance a žáky SOŠ a SOU Nymburk-
přílohy č. 5 a č.6
Předmětem zakázky je dodání pracovních oděvů a obuvi pro školní rok 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 zaměstnancům a žákům školy dle přiložené specifikace v příloze č.1, 3, a 5 .
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
SOŠ a SOU Nymburk -sekretariát
V Kolonii 1804
288 02 Nymburk
Kontakt:
SOŠ a SOU Nymburk -sekretariát
V Kolonii 1804
Nymburk 28802
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
25.03.2021 10:00
Datum zahájení:
26.02.2021 09:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Středočeský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software