Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda pro dodávku periferních zařízení, tabletů a spotřebního materiálu
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky periferních zařízení (např. tiskáren, skenerů, monitorů, externích disků), tabletů a spotřebního materiálu z oblasti IT na základě rámcové dohody pro Krajský úřad Středočeského kraje na dobu 12 měsíců od podpisu dohody. Výsledkem zadávacího řízení bude rámcová dohoda mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem. Přesný rozsah je stanoven v technické specifikaci dodávek. Plnění zakázky bude rozprostřeno do jednoho roku od podpisu smlouvy, dle aktuálních potřeb KÚSK.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Obchodní firma / název: Středočeský kraj – Informační centrum
Ulice, číslo popisné: Zborovská 11
Obec, část: Praha 5 - Smíchov
PSČ: 150 21
Stát: ČR
č. místnosti: 0007

Úřední hodiny:
Po: 7:30 – 17:00 hod.
Út: 7:30 – 16:00 hod.
St: 7:30 – 17:00 hod.
Čt: 7:30 – 16:00 hod.
Pá: 7:30 – 15:00 hod.

Nabídky na Veřejnou zakázku je možné podat v listinné podobě osobně v Podatelně Krajského úřadu Středočeského kraje nebo zaslat doporučenou poštou tak, aby byla doručena Zadavateli ve lhůtě pro podání nabídek.
Kontakt: Dana Rylichová
e-mail: rylichovad@kr-s.cz
tel: 257280199
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 04.10.2017 11:00
Datum zahájení: 19.08.2017 09:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: