Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: SOŠ a SOU Kralupy nad Vltavou - dodávka vybavení
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky vybavení pro školské zařízení, které jsou detailně specifikovány v přílohách zadávací dokumentace. Účelem zadávacího řízení je dodání nového vybavení, tedy modernizace zastaralého vybavení školy. Týká se oblastí teoretické i praktické výuky ve všech vzdělávacích oborech. Modernizace je v oblastech bezpečnosti vstupu do budov školy, bezbariérového vstupu, chemických a elektro laboratoří, datové sítě, IT učeben a zámečnických dílen.
Veřejná zakázka je rozdělena na sedm (7) samostatných částí veřejné zakázky:
A) Chromatograf
B) Chemická laboratoř
C) Přístroje pro ME a ELM
D) Stroje do zámečnické dílny
E) Nábytek do učeben ELM
F) Nábytek do učeben VT
G) IT technologie a přístroje
Účastník zadávacího řízení je oprávněn podat nabídku pro jednu část, pro více částí nebo pro všechny části této veřejné zakázky, a to zcela dle své volby.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK https://zakazky.kr-stredocesky.cz/profile_display_34.html, adresa uveřejnění zakázky:https://zakazky.kr-stredocesky.cz/vz00005409
Kontakt: JUDr. Hana Němečková, advokátka, Advokátní kancelář Volopich, Tomšíček & spol. s.r.o., email: nemeckova@akvt.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 02.12.2019 10:00
Datum zahájení: 23.09.2019 11:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: