obsah
|
zápatí
Středočeský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávky a servis bezpečnostních technologií v budovách Krajského úřadu Středočeského kraje
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávky a servis bezpečnostních technologií v budovách Krajského úřadu Středočeského kraje
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je
- dodávka bezpečnostních technologií – systémů technické ochrany (STO),
- zpracování analýzy (pasportizace), jejímž výstupem bude detailní zpracování potřeb centralizace, integrace a obnovy a doplnění stávajících STO s cílem zvýšení úrovně zabezpečení jednotlivých objektů,
zajišťované na základě rámcové smlouvy, a
- servis bezpečnostních technologií – systémů technické ochrany (STO) v objektech zadavatele, zajišťovaný na základě smlouvy o poskytování servisních služeb.
Vymezení předmětu plnění této veřejné zakázky je v podrobnostech uvedeno v závazném textu návrhu rámcové smlouvy na tuto veřejnou zakázku (příloha č. 1 této zadávací dokumentace) a v závazném textu návrhu smlouvy o poskytování servisních služeb (příloha č. 2 této zadávací dokumentace).
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Krajský úřad Středočeského kraj
Zborovská 81/11
150 21 Praha 5
Úřední hodiny podatelny: Po: 7:30 – 17:00 hod.
Út: 7:30 – 16:00 hod.
St: 7:30 – 17:00 hod.
Čt: 7:30 – 16:00 hod.
Pá: 7:30 – 15:00 hod.
Kontakt:
Eva Albertová
e-mail: albertova@kr-s.cz
tel: +420 257 280
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
14.11.2016 09:00
Počátek běhu lhůt:
05.09.2016 00:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Středočeský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software