obsah
|
zápatí
Středočeský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Evakuační podložky pro příspěvkové organizace v sociální oblasti
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Evakuační podložky pro příspěvkové organizace v sociální oblasti
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Jde o nákup 1 200 ks evakuačních podložek pro příspěvkové organizace ze sociální oblasti. Tyto podložky zajistí možnost rychlého přesunu i s matrací v případě potřeby.
Technická specifikace:
• evakuační podložka umisťovaná pod matraci
• 3 popruhy
• zapínání na kovové přezky
• ohnivzdorná
• nosnost 160 kg
• snadná manipulace (zvládnutelná jednou osobou), pevné utahování pro možnost stáhnutí matrace pro evakuaci osoby úzkými prostorami
• dlouhé úchopové smyčky pro manipulaci s matrací v hlavě a v nohách ležící osoby
• suché zipy na upevnění klienta k podložce při evakuaci
• pevná ucha pro uchopení podložky
Jsou-li v přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zborovská 81/11
150 21 Praha 5
Nabídky budou přijímány po celou dobu lhůty pro předložení nabídek vždy v pracovních dnech a úředních hodinách podatelny Středočeského kraje č. místnosti 0007. V poslední den lhůty budou nabídky přijímány do 10 hodin.
Úřední hodiny podatelny: Po: 7:30 – 17:00 hod.
Út: 7:30 – 16:00 hod
St: 7:30 – 17:00 hod.
Čt: 7:30 – 16:00 hod.
Pá: 7:30 – 15:00 hod.
Na nabídku podanou po uplynutí lhůty pro podání nabídek se podle § 71 odst. 6 zákona pohlíží, jako by nebyla podána. Zadavatel bezodkladně vyrozumí dodavatele o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.
Kontakt:
Dana Rylichová
e-mail: rylichovad@kr-s.cz
tel: 257 280 199
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
26.10.2016 10:00
Počátek běhu lhůt:
27.09.2016 00:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Středočeský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software