obsah
|
zápatí
Středočeský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
SPŠS Mělník – navýšení kapacity a modernizace učeben výpočetní techniky, modernizace jazykových učeben - nábytek
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
SPŠS Mělník – navýšení kapacity a modernizace učeben výpočetní techniky, modernizace jazykových učeben - nábytek
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky jsou dodávky, které povedou k naplnění investiční priority IP 10 – Investice do vzdělávání, odborného vzdělávání, včetně odborné přípravy pro získání dovedností a do celoživotního učení rozvíjením infrastruktury pro vzdělávání a odbornou přípravu a specifického cíle 2.4 „zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení“. V souladu s výše uvedenou investiční prioritou a specifickým cílem výzvy byly stanoveny následující cíle a výsledky projektu:
- navýšení kapacity a modernizace učeben výpočetní techniky;
- modernizace jazykových učeben.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Střední průmyslová škola stavební, Mělník, Českobratrská 386
Českobratrská 386
276 01 Mělník
Kontakt:
Ing. Jitka Horáčková, ředitelka příspěvkové organizace
+420 723 648 817
horackova.j@spss-mel.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
přímý nákup / evidence VZ
uveřejnit výsledek přímého zadání (evidence VZ)
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum nákupu / nabídek:
12.03.2018 08:00
Datum zahájení:
12.03.2018 08:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Středočeský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software