obsah
|
zápatí
Středočeský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Energetická opatření na objektech školy a dílen - SOŠ a SOU, Kladno, Dubská
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Energetická opatření na objektech školy a dílen - SOŠ a SOU, Kladno, Dubská
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je snížení energetické náročnosti budovy, tj. realizace zejména níže uvedených stavebních prací spojených s dodávkou technologií:
Realizace energetických opatření na budovách školy a dílen zahrnující především: Zateplení obvodového pláště budov, výměnu oken a dveří, zateplení střech a stropů. Rekonstrukci výměníkové stanice. Rekonstrukci vnitřního osvětlení. Dodávku a instalaci systémů nuceného větrání s rekuperací odpadního tepla. Součástí veřejné zakázky je též realizace přeložky vedení nízkého napětí.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídku lze podat:
- osobně v pracovních dnech na podatelně Krajského úřadu Středočeského kraje
sídlo: Zborovská 11, 150 21 Praha 5
úřední hodiny podatelny: Po: 7:30 – 17:00 hod.
Út: 7:30 – 16:00 hod.
St: 7:30 – 17:00 hod.
Čt: 7:30 – 16:00 hod.
Pá: 7:30 – 15:00 hod.
- nebo zasláním na totožnou adresu tak, aby nabídka byla doručena do skončení lhůty pro podání nabídek.
Kontakt:
Advokátní kancelář
Volopich, Tomšíček & spol., s.r.o.
IČO: 02476649, Panská 895/6, Praha 1, 110 00, JUDr. Hana Němečková, vz@akvt.cz, nemeckova@akvt.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
04.10.2018 13:00
Datum zahájení:
22.08.2018 17:42
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Středočeský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software