Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: PŘEDBĚŽNÁ TRŽNÍ KONZULTACE S VÝROBCI ŽKV (BEMU/EMU) – ZAJIŠTĚNÍ ŽELEZNIČNÍ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI NA ÚZEMÍ HMP A SČK
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Hlavní město Praha a Středočeský kraj (dále rovněž jako „Objednatelé“ nebo společně jako „Zadavatel“) si Vás tímto dovolují oslovit a zdvořile požádat o účast na předběžné tržní konzultaci („PTK“), která bude vedena s cílem připravit zadávací podmínky a informovat v úvahu přicházející dodavatele a relevantní subjekty na trhu o záměrech a požadavcích Zadavatele na plnění veřejných zakázek v oblasti zajištění železniční dopravy v regionech obou krajů, a to konkrétně s využitím akutrolejových elektrických jednotek, popř. jednopodlažních elektrických jednotek.

Očekávání Objednatelů jsou taková, že vybraný dopravce bude schopen pro potřeby zajištění dopravní obslužnosti od prosince 2029 nabídnout zcela nová železniční kolejová vozidla typu BEMU, popř. EMU, v příslušné kategorii s přibližnou kapacitou cca 145 sedadel, variantně cca 230 sedadel (dále jen „požadovaná ŽKV“), která budou svým počtem i kvalitou schopna zajistit smluvní objem služeb veřejné železniční dopravy na území obou Objednatelů. Více informací viz Pozvánka k účasti na předběžné tržní konzultaci.

Předmětem jednání v rámci PTK bude prezentace účastníka PTK týkající se nabízeného portfolia akutrolejových elektrických železničních vozidel (BEMU), resp. elektrických železničních vozidel (EMU) a realizovaných referenčních projektů na vozidla BEMU/EMU, spolu s navazující diskuzí ohledně naplnění základních parametrů a požadavků Objednatelů.

Pro účely potvrzení účasti v PTK žádá Zadavatel o vyplnění Registračního formuláře (příloha č. 1) s kontaktními údaji výrobce ŽKV a o jeho zaslání ve lhůtě nejpozději do 17. 4. 2025 prostřednictvím kontaktní emailové adresy matus.holubkovic@havelpartners.cz.
Místo plnění: Středočeský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Vyplněný Registrační formulář (příloha č. 1) prosím zasílejte ve stanovené lhůtě prostřednictvím kontaktní emailové adresy: romana.derkova@havelpartners.cz
Kontakt: Případné dotazy a připomínky týkající se konzultace zasílejte prosím výhradně e-mailem na adresu: matus.holubkovic@havelpartners.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 17.04.2025 23:59
Datum zahájení: 04.04.2025 10:20
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):