Vážení účastníci,
zadavateli byla doručena žádost o vysvětlení zadávací dokumentace po lhůtě určené ve výzvě k podání nabídky. Zadavatel se rozhodl přesto odpovědět.
Dotaz:
Zadavatel požaduje „ověření intuitivnosti nové struktury webu, navigace a obsahu na referenčním vzorku uživatelů a cílových skupin reprezentativním výzkumem. Stejný výzkum musí být proveden na původním webu a výsledky porovnány.“
Jak si zadavatel představuje tento „reprezentativní výzkum“, jakou má být proveden formou/metodou, jaké množství respondentů má být osloveno apod.?
Odpověď:
Zadavatel očekává, že prioritní metodou bude uživatelské testování formou "focus group", s obvyklým počtem uživatelů (7 až 10). Jejich výběr musí reflektovat nejdůležitější současné (případně i budoucí) uživatele. Přesné scénáře výzkumu budou výsledkem vzájemné dohody s vybraným uchazečem.
|