Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení „Nákup ICT vybavení - Podpora výuky na SOŠ a SOU stavební Kolín“
Odesílatel Jindřich Synek
Organizace odesílatele Střední odborná škola stavební a Střední odborné učiliště stavební, Kolín II, Pražská 112 [IČO: 00177032]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 14.06.2019 09:15:40
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

DOTAZ č. 1:
Jak si přesně Zadavatel představuje průběh poskytování pozáručního servisu?
Prodávající se dále zavazuje po dobu 5 let ode dne uplynutí posledního dne záruční doby na Zboží zajistit Kupujícímu na jeho výzvu pozáruční servis formou servisních prohlídek či dodání náhradních dílů za cenu v místě a čase obvyklou, a to nejpozději do pěti (5) pracovních dnů ode dne doručení písemné výzvy Kupujícího k provedení pozáručního servisu, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak.
Závadu zařízení nahlásíme telefonicky.

DOTAZ č. 2:
Proč není na pozáruční servis samostatná servisní smlouva?

Není třeba.

DOTAZ č. 3:
Bude na jednotlivou servisní prohlídku požadovanou po skončení záruky vystavena Zadavatelem objednávka, která bude následně Prodávajícímu po provedení zásahu uhrazena?

Ano, bude vystavena objednávka a faktura bude uhrazena.

Bude na jednotlivé dodání náhradních dílů požadovaných po skončení záruky vystavena Zadavatelem objednávka, která bude následně Prodávajícímu po dodání náhradních dílů uhrazena?

Ano, bude vystavena objednávka a faktura bude uhrazena.

K závazku poskytování telefonické a internetové technické podpory nejsou v celé kupní smlouvě uvedeny žádné další informace.

Dotazy stačí zodpovědět telefonicky s kontaktní osobou uvedenou ve smlouvě.

DOTAZ č. 4:
Může Zadavatel upřesnit požadavek na poskytování telefonické a internetové technické podpory?

Dotazy stačí zodpovědět telefonicky s kontaktní osobou uvedenou ve smlouvě.