| 
           
            DOTAZ č. 1: 
Jak si přesně Zadavatel představuje průběh poskytování pozáručního servisu? 
Prodávající se dále zavazuje po dobu 5 let ode dne uplynutí posledního dne záruční doby na Zboží zajistit Kupujícímu na jeho výzvu pozáruční servis formou servisních prohlídek či dodání náhradních dílů za cenu v místě a čase obvyklou, a to nejpozději do pěti (5) pracovních dnů ode dne doručení písemné výzvy Kupujícího k provedení pozáručního servisu, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak. 
Závadu zařízení nahlásíme telefonicky. 
 
DOTAZ č. 2: 
Proč není na pozáruční servis samostatná servisní smlouva? 
 
Není třeba. 
 
DOTAZ č. 3: 
Bude na jednotlivou servisní prohlídku požadovanou po skončení záruky vystavena Zadavatelem objednávka, která bude následně Prodávajícímu po provedení zásahu uhrazena? 
 
Ano, bude vystavena objednávka a faktura bude uhrazena. 
 
Bude na jednotlivé dodání náhradních dílů požadovaných po skončení záruky vystavena Zadavatelem objednávka, která bude následně Prodávajícímu po dodání náhradních dílů uhrazena? 
 
Ano, bude vystavena objednávka a faktura bude uhrazena. 
 
K závazku poskytování telefonické a internetové technické podpory nejsou v celé kupní smlouvě uvedeny žádné další informace. 
 
Dotazy stačí zodpovědět telefonicky s kontaktní osobou uvedenou ve smlouvě. 
 
DOTAZ č. 4: 
Může Zadavatel upřesnit požadavek na poskytování telefonické a internetové technické podpory? 
 
Dotazy stačí zodpovědět telefonicky s kontaktní osobou uvedenou ve smlouvě.
           
         |