Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Poskytování ekonomických služeb a zajištění finančního a mzdového účetnictví
Odesílatel Kateřina Jeníčková
Organizace odesílatele Muzeum Mladoboleslavska [IČO: 00353639]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 15.09.2025 07:32:24
Předmět vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 z 15. 9. 2025

Vážení účastníci,
zadavatel Vám tímto oznamuje následující vysvětlení zadávací dokumentace na základě dotazu:
Dotaz: K zadávací dokumentaci veřejné zakázky „Poskytování ekonomických služeb a zajištění finančního a mzdového účetnictví“ máme dotaz, zda by bylo možné změnit/doplnit předávání dokladů elektronicky prostřednictvím icloudu ve struktuře a formátech navržených dodavatelem a fyzická přítomnost v sídle objednatele by byla nahrazena on-line spojením prostřednictvím vhodného nástroje. Změnou by se významně rozšířil možný okruh uchazečů a na kvalitu poptávaných služeb by změna na základě zkušeností z období epidemie Covid 19 neměla žádný podstatný vliv
- Odpověď:
K žádosti uvádíme, že trváme na požadavcích uvedených ve smlouvě zejména v těchto bodech:
Článek II, Forma, místo plnění smlouvy
2.1 Zpracování prvotních účetních dokladů a ostatní činnosti dle čl. I provádí Dodavatel v místě kanceláře své firmy, ekonomické agendy v místě kanceláře Objednatele a dle dohody v místě sídla Dodavatele.
2.2 Objednatel umožní dodavateli přístup k veškerým dokladům, které se váží k jeho činnosti a mají, nebo dle názoru Dodavatele mohou mít vliv na plnění předmětu této smlouvy.
Článek III, Práva a povinnosti Dodavatele
3.1 Objednatel se zavazuje poskytnout Dodavateli řádně a včas kopie či originály veškerých potřebných dokladů vztahujících se k řádnému plnění předmětu smlouvy. Originály těchto dokumentů zůstávají po dohodě v sídle Objednatele s tím, Objednatel byl řádně poučen o všech následcích, které by vznikly v souvislosti např. se ztrátou originálů dokumentů, nebo dále v nesouladu s Objednatelem předložených kopiích dokumentů s jejich originály.
Článek IV, Práva a povinnosti Objednatele
4.4. Objednatel je povinen předat či zpřístupnit Dodavateli průběžně, bezodkladně po vzniku, případně v jiném dohodnutém termínu, veškeré doklady, písemnosti a informace, jež mají, měly, budou mít, mohly mít, nebo mohou mít nějaký vztah k předmětu této smlouvy. V případě, že v dodaných podkladech budou zjištěny nesrovnalosti či budou neúplné, je Objednatel povinen neprodleně odstranit tyto překážky, nebude-li dohodnuto jinak. Současně se Objednatel zavazuje, že nezamlčí žádné informace týkající se předmětu této smlouvy.
Článek I, Předmět smlouvy
1.2. Další požadavky
Dodavatel se zavazuje mít k dispozici pracovníka s pracovní dobou 8:00-15:00 hod každý pracovní den.
Dodavatel zajistí osobní přítomnost zaměstnance v sídle objednavatele minimálně 3x měsíčně v předem sjednaných časech, případně po předchozí domluvě

S pozdravem