Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zajištění účetního a ekonomického servisu pro Muzeum T. G. M. Rakovník
Odesílatel Magdalena Elznicová Mikesková
Organizace odesílatele Muzeum T.G.M. Rakovník [IČO: 00360155]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.12.2024 21:33:51
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Zadavatel obdržel níže uvedenou žádost o vysvětlení:

1) Je součástí předmětu plnění vedení účetnictví?
Ano

a. Pokud ano, můžete poskytnout bližší specifikaci rozsahu vedení účetnictví (počet položek v účetním deníku, počet přijatých a vydaných faktur, …)?
počet přijatých faktur cca 800
počet vydaných faktur cca 100
počet objednávek u dodavatele nad 10.000 Kč cca 450
počet smluv cca 160

2) Dle článku VII. Bodu 7.5 Smlouvy je uvedeno, že požadujete osobní přítomnost zaměstnance v sídle objednatele v počtu až 8 pracovních dní v měsíci.

a. Můžete specifikovat, kterého člena týmu (ekonom, mzdový účetní, personalista), popřípadě počet členů a jejich pozice v týmu?
Pracovník, který bude mít na starosti agendu mezd a personalistiky a pracovník ekonom, který bude mít na starosti mimo jiné vedení účetnictví.

b. Můžete specifikovat četnost osobních návštěv? V bodě 1.2.3. Předmět plnění veřejné zakázky Zadávací dokumentace uvádíte minimálně 1x měsíčně, v článku VII. Bodu 7.5 Smlouvy je uveden počet až 8 pracovních dní v měsíci.

Bohužel do Smlouvy se nedopatřením u článku 7.5 dostala chyba. Platí znění zadávací dokumentace - 1 x měsíčně. Zadávací dokumentace, resp. návrh smlouvy byl v tomto bodě a předmětu plnění upraven.

S ohledem na výše uvedené, neshledal zadavatel nutnost prodloužit lhůtu pro podání nabídek.


Přílohy
- Příloha č. 6 - Návrh smlouvy.docx (66,74 KiB)