Zadavatel obdržel níže uvedenou žádost o vysvětlení:
1) Je součástí předmětu plnění vedení účetnictví?
Ano
a. Pokud ano, můžete poskytnout bližší specifikaci rozsahu vedení účetnictví (počet položek v účetním deníku, počet přijatých a vydaných faktur, …)?
počet přijatých faktur cca 800
počet vydaných faktur cca 100
počet objednávek u dodavatele nad 10.000 Kč cca 450
počet smluv cca 160
2) Dle článku VII. Bodu 7.5 Smlouvy je uvedeno, že požadujete osobní přítomnost zaměstnance v sídle objednatele v počtu až 8 pracovních dní v měsíci.
a. Můžete specifikovat, kterého člena týmu (ekonom, mzdový účetní, personalista), popřípadě počet členů a jejich pozice v týmu?
Pracovník, který bude mít na starosti agendu mezd a personalistiky a pracovník ekonom, který bude mít na starosti mimo jiné vedení účetnictví.
b. Můžete specifikovat četnost osobních návštěv? V bodě 1.2.3. Předmět plnění veřejné zakázky Zadávací dokumentace uvádíte minimálně 1x měsíčně, v článku VII. Bodu 7.5 Smlouvy je uveden počet až 8 pracovních dní v měsíci.
Bohužel do Smlouvy se nedopatřením u článku 7.5 dostala chyba. Platí znění zadávací dokumentace - 1 x měsíčně. Zadávací dokumentace, resp. návrh smlouvy byl v tomto bodě a předmětu plnění upraven.
S ohledem na výše uvedené, neshledal zadavatel nutnost prodloužit lhůtu pro podání nabídek.
|