Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Nákup 4 ks dodávkových užitkových vozidel
Odesílatel Eva Formáčková
Organizace odesílatele Integrovaná doprava Středočeského kraje, příspěvková organizace [IČO: 05792291]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.09.2024 13:23:45
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den, souhlasíme, text odstavce 9, článku II. byl změněn následovně: 1.
"Daňový doklad (fakturu) doručí Prodávající Kupujícímu neprodleně po předání vozidel."
Vzhledem k tomu, že nedochází k zásadní změně zadávacích podmínek, nebude prodlužována lhůta pro podání nabídek.
JUDr. Eva Formáčková


Přílohy
- Vozidla_Příloha 5 - Kupní smlouva_fin.docx (57,86 KiB)
- Vozidla_Příloha 5 - Kupní smlouva_fin.docx (57,86 KiB)

Původní zpráva

Datum 02.09.2024 14:52:30
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den, v kupní smlouvě čl.II, bod 9 požadujete dodání daňového dokladu k předmětům kupní smlouvy ihned po podpisu kupní smlouvy. Termín plnění je ovšem až do 16.12.2024. Předpokládám, že smlouva bude s vítězem VŘ podepsána během měsíce září. Lze vystavit daňové doklady k vozidlu až k datu předání vozidel ?

Děkuji za odpověď.

Iveta Racková