Veřejná zakázka: Výběr agentury na ostrahu a recepční služby v Husově ulici

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 2417
Systémové číslo: P18V00000108
Evidenční číslo zadavatele: 3
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 06.03.2018
Nabídku podat do: 22.03.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výběr agentury na ostrahu a recepční služby v Husově ulici
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících v zajištění ochrany života a zdraví osob nacházejících se v budově zadavatele a ostrahy budovy a majetku nacházejícího se uvnitř i vně budovy zadavatele na adrese Husova ulice 19 a 21, Praha 1 Staré Město, PSČ 110 00. Předmětem veřejné zakázky bude zejména povinnost účastníka poskytnout strážní a recepční služby a to nepřetržitě 24 hodin 7 dní v týdnu včetně svátků tj. 365 dnů v roce.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 800 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace
  • IČO: 06097758
  • Poštovní adresa:
    Husova ulice 156/21
    Praha 1 Staré Město
    110 00

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Husova ulice 156/21
Praha 1 Staré Město
110 00

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky