DBID: 2417
Systémové číslo: P18V00000108 Evidenční číslo zadavatele: 3 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
06.03.2018
Nabídku podat do:
22.03.2018 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Výběr agentury na ostrahu a recepční služby v Husově ulici
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících v zajištění ochrany života a zdraví osob nacházejících se v budově zadavatele a ostrahy budovy a majetku nacházejícího se uvnitř i vně budovy zadavatele na adrese Husova ulice 19 a 21, Praha 1 Staré Město, PSČ 110 00. Předmětem veřejné zakázky bude zejména povinnost účastníka poskytnout strážní a recepční služby a to nepřetržitě 24 hodin 7 dní v týdnu včetně svátků tj. 365 dnů v roce.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
3 800 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace
IČO: 06097758
Poštovní adresa: Husova ulice 156/21
Praha 1 Staré Město
110 00
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Husova ulice 156/21
Praha 1 Staré Město
110 00